23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Bestseller i ny satsning til mænd

Bestseller-koncernen åbner fra efteråret 2014 salget af et nyt herretøjsmærke.

Det nye herretøjsmærke Only & Sons skal være herre-udgaven af kædens populære Only mærke til piger.

- Målet er at skabe et markedsdrevet brand til unge mænd, som skal levereprodukter i høj kvalitet til konkurrencedygtige priser. Only & Son vil konkurrere i en stigende interessant del af markedet, og som jeg ser det, bliver det en velkommen tilføjelse til Only, udtaler administrerende direktør i Bestseller, Anders Holch Povlsen, i en pressemeddelelse.

Kollektionerne forventes at være i butikkerne fra efteråret 2014. Den første kollektion vil blive præsenteret under modeugen i Berlin i januar 2014.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.125|instance-web01